الگوریتم های هوشمند تشخیص استعداد

الگوریتم های هوشمند تشخیص استعداد

مهندسان کامپیوتر دانشگاه «لافبورو» موفق به توسعه الگوریتم‌های های تشخیص استعداد با هوش مصنوعی شده‌اند که توانایی‌های بازیکنان فوتبال را در زمین بازی تحلیل می‌کند. این الگوریتم‌ها می‌توانند در پیدا کردن استعدادها به تیم‌ها کمک کنند.در حال حاضر تحلیل عملکرد بازیکنان توسط افراد صورت می‌گیرد و فرایندی زمانبر است چرا که باید عملکرد هر بازیکن ضبط و برای مدت زمان طولانی مورد بررسی قرار بگیرد. این موضوع علاوه بر اینکه زمان زیادی مصرف می‌کند، می‌تواند به علت تعصبات اجتماعی روی نتیجه نهایی نیز تاثیر منفی یا مثبت داشته باشد. در حالی که هم اکنون تعدادی فناوری خودکار در این ورزش وجود دارد، تنها می‌توانند بازیکنان را ردیابی کنند. برای رفع چنین مشکلی سرپرست این پروژه، دکتر «Baihua Li» و تیم وی یک سیستم هیبریدی توسعه داده‌اند که اطلاعات بازیکنان توسط روش‌های مبتنی بر دوربین جمع‌آوری می‌شود. محققان از جدیدترین پیشرفت‌ها در حوزه بینایی رایانه‌ای، یادگیری عمیق و هوش مصنوعی برای دستیابی به سه خروجی زیر استفاده کرده‌اند:تشخیص حالت بدن و اندام‌ها برای شناسایی حرکات / ردیابی جداگانه بازیکنان برای دستیابی به اطلاعات عملکردی / اتصال فیلم‌های دو دوربین ساده مانند GoPro

الگوریتم های هوشمند تشخیص استعداد

شرکت استارتاپی SCIKEY که در زمینه منابع انسانی (HR) فعالیت می‌کند با ابداع الگوریتم انعطاف‌پذیر MindMatch و استفاده از هوش مصنوعی (AI) الگوهای رفتاری کارمندان را درک می‌کند و رفتار آن ها را در مواجهه با شغل هر فرد پیش‌بینی می‌کند.

SCIKEY مخفف کلمه “کلیدهای علمی ذهن انسان” است و از الگوریتم SCIKEY MindMatch برای مطابقت با رفتاری متناسب با شغل هر فرد استفاده می شود و در پلتفرم Talent Alignment ، گنجانده می شود. SCIKEY یک پلتفرم آنلاین است که نیازهای شغلی کسب و کارها را برای استخدام ، تراز کردن و درگیر کردن استعدادها برای یافتن بهترین بهره‌وری و یک نیروی کار موفق تر به کار می برد و از الگوریتم SCIKEY MindMatch استفاده می کند که به خواندن طرز فکر افراد کمک می کند.

فهرست