آینه هوشمند

آینه هوشمند با اینترنت اشیا

آینه هوشمند یک آینه معمولی است که در زمان های مورد نیاز، تمام یا بخشی از آن تبدیل به یک نمایشگر LCD می شود. این نمایشگر می تواند محتواهای مختلفی نظیر ویدئو، عکس، ساعت و تاریخ، نوت ها، زمان قرار های حضوری و … را به شما نمایش می دهد.

آینه هوشمند همچنین توانایی دارد که از طریق تلفن همراه شما کنترل گردد و موضوعات مختلفی که مورد نظر شما می باشد را منعکس نماید.

همچنین شما می توانید ایمیل ها، لیست تماس ها و هرگونه اطلاعات مورد نیاز خود را درون آینه هوشمند و جادویی خود مشاهده نمایید. این سیستم با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته اینترنت اشیا به وجود آمده و توانایی شخصی سازی در هر سطحی را دارا می باشد.

آینه های هوشمند همچنین می توانند در آسانسورها و هتل های هوشمند استفاده شوند. ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری با شخصی سازی اطلاعات مورد نمایش بر روی این سیستم می توانند از امکانات بی نظیر و شگفت انگیز این تکنولوژی پیشرفته استفاده نمایند.

در فروشگاه ها یا پاساژ های بزرگ این آینه/نمایشگر ویژه می تواند علاوه بر موضوعات عمومی نظیر ساعت و آب و هوا و اخبار روزناه، بخشی را به نمایش فیلم های تبلیغاتی اختصاص دهد و باعث ایجاد درآمد زایی از طریق تبلیغات برای این مجموعه ها گردد.

در ساخت این آینه های جادویی، از تکنولوژی های پیشرفته اینترنت اشیا و ابر کامپیوترهای تک کاناله استفاده می شود. همچنین از نمایشگرهای با کیفیت در ابعاد مختلف در ساخت آن ها استفاده می شود. این نمایشگر ها همچنین می توانند به صورت تاچ پنل نیز باشند تا آینه ها از طریق تاچ کنترل شوند.

این آینه ها ضد رطوبت و ضد آب هستند و توانایی استفاده از آن ها در محیط های مرطوب نظیر استخرها، حمام و سالن های ورزشی نیز وجود دارد.همچنین می توان آن ها را به صورت ضد بخار تولید کرد تا از بخار کردن و کدر شدن صفحه آن ها نیز جلوگیری شود.

فهرست