کاهش وزن با گجت‌‌ های هوشمند

گجت هوشمند  طناب  Tangram

این یکی از  گجت‌ های هوشمند  ورزشی است،و همانطور که از اسمش مشخص است یک دستگاه ورزشی برای انجام تمرینات طناب زدن است ،که تعداد پرش‌های کاربر و کالری های مصرفی را ثبت می کند. و داده‌های مربوط به فعالیت‌های هفتگی از جمله میزان کالری که برای تناسب اندام  و سلامتی می‌سوزانندو زمان و اهداف ثبت شده را در خود ذخیره می کند.

همچنین امکان مقایسه و به اشتراک‌گذاری داده‌های جمع آوری شده توسط این دستگاه هوشمند ورزشی با سایر کاربران نیز امکان‌پذیر است.

انواع متنوعی از طناب‌های هوشمند ورزشی توسط Tangram در اختیار کاربران و علاقه‌مندان به استفاده از این طناب‌ها قرار گرفته است. برای مثال طناب هوشمند ورزشی Rookie یکی از نمونه‌های گجت های هوشمند طناب Tangram است که استفاده از آن برای مبتدیان مناسب است.افراد و ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند از طناب هوشمند ورزشی Pure برای تجربه یک تمرین طناب‌زنی کاملا متفاوت و هیجان‌انگیز استفاده کنند.

طناب هوشمند
گجت های هوشمند ورزشی و سلامت
گجت هوشمند بطری آب Ozmo Hydration Tracker

تولیدکنندگان تجهیزات و دستگاه‌های ورزشی هوشمند به فکر تولید دستگاه‌هایی هستند که به کاربر برای حفظ و تامین آب از دست رفته بدن در طول فعالیت‌های ورزشی کمک کند. بطری آب Ozmo Hydration Tracker یک بطری هوشمند آب است که قادر به اندازه‌گیری سطح آب بدن کاربر است.

برای این بطری آب هوشمند یک اپلیکیشن قابل نصب روی گوشی تلفن همراه طراحی شده است همچنین یک سیستم لرزنده نیز در بطری تعبیه شده است.

اپلیکیشن این بطری را می‌توانید با اپلیکیشن‌هایی مثل Apple Health و FitBit همسان‌سازی کنید.

گجت هوشمند جوراب  Sensoria

برند Sensoria v1 جوراب هوشمندی را طراحی و به بازار لوازم ورزشی عرضه کرده است که قابلیت‌های بسیار جالبی دارد.

یکی دیگر از گجت های هوشمند این جوراب هوشمند است که به تکنولوژی هوش مصنوعی مجهز است. دارای الکترودهایی است. که درون بافت و الیاف آن تعبیه شده‌اند. این الکترودها قادر به اندازه‌گیری نرخ ضربان قلب و کالری های مصرفی است و با داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کند. می‌تواند باعث ارتقای کیفیت و کارآیی تمرینات ورزشی شما شود.

نکته جالبی که در خصوص گجت های هوشمند جوراب  Sensoria v1 باید در نظر داشته باشید این است که به کاربر امکان افزایش سرعت دویدن، سرعت برداشتن پا و فرود پا در هر گام را می‌دهد همچنین شما می‌توانید با کمک این جوراب هوشمند ورزشی، کفش‌های مناسب با پا و تمرینات خود را انتخاب کنید.

برای گجت های هوشمند جوراب  Sensoria v1 اپلیکیشن Sensori Run طراحی شده است که کاربر می‌تواند با اتصال جوراب به اپلیکیشن از طریق بلوتوث یا وای فای فیدبک مربوط به تمرینات خود را روی اپلیکیشن مشاهده کند.

به این ترتیب این اپلیکیشن و جوراب در کنار هم مانند یک مربی بدنساز به شما کمک می‌کنند از عملکرد خود در طول تمرین باخبر شوید و آن را ارتقا بدهید.

این برند جوراب هوشمند دیگری با نام Sensoria v2 نیز به بازار عرضه کرده است. که از مواد اولیه درجه یک تهیه شده است در الیاف این جوراب نیز مانند نسخه V1 آن یکسری سنسور تعبیه شده است. که قادر به ثبت برخی از اطلاعات مثل تعداد گام کاربر، مسافت طی شده و مسیری که کاربر طی می‌کند، است. تفاوت این جوراب با نسخه قبلی آن در حجم داده‌هایی است که ذخیره می‌کند.

جوراب هوشمند
مخلوط کن هوشمند
مخلوط‌ کن هوشمند NutriBullet

یک دستگاه هوشمند برای زمانی است که می‌خواهید انرژی خود را در حین انجام تمرین‌های ورزشی و در طول روز با استفاده از نوشیدن اسموتی‌های خوشمزه و مقوی حفظ کنید.

نکته جالب در خصوص این مخلوط کن این است که به شما کمک می‌کند وزن خود را با اصلاح سبک تغذیه و شمردن کالری‌ های اسموتی‌هایی که می‌نوشید، کاهش دهید.

روش کار این مخلوط‌کن هوشمند جذاب به این شکل است که این دستگاه اطلاعات مربوط به ارزش غذایی اسموتی‌هایی را که با استفاده از این مخلوط کن تهیه می‌کنید،برای شما نمایش می‌دهد. این اطلاعات شامل مواردی مثل میزان چربی، کالری، پروتئین و قند موجود در اسموتی تهیه شده توسط این دستگاه است.

برای این دستگاه هوشمند یک اپلیکیشن طراحی شده است که می‌توانید آن را روی گوشی همراه خود نصب کنید. در این اپلیکیشن دستورهای مختلفی برای تهیه انواع اسموتی‌های مناسب با شرایط جسمی و وزنی کاربر وجود دارد. مثلا اگر کاربر به بیماری دیابت مبتلا باشد، از طریق اپلیکیشن این مخلوط‌کن هوشمند می‌تواند به دستور تهیه انواع اسموتی‌هایی که برای او مناسب است دسترسی داشته باشد.